Pages

sábado, 15 de maio de 2010

What am I? What do I?




Confusões.
Estar confusa.
Não saber o que quer.
Não saber quem é.

São tantas as pessoas no mundo que não sabem quem são, ou como agir... Crise de existência não é um sinonimo de depressão, é uma passagem na vida onde você tenta se descobrir, tenta ser alguém que tenha uma marca, sua própria história e marca. Mas como descobrir isso sem se influênciar no que está a sua volta? Personalidade é algo difícil de se trabalhar, é algo difícil de criar. Eu ainda não tenho certeza de quem sou, me sinto em transição, me sinto no meio do caminho. Como ser você sem experimentar todos os lados da vida, como se encaixar em algo desconhecido? Faço experiências e tento de tudo, mas ainda assim não sei como chegar na definição de quem eu realmente sou. Um dia talvez eu encontre essa solução, um dia talvez eu possa dizer com a boca cheia.

ESSA SOU EU



Escape the Fate - Its just me.
I'm creeping my way out so you can see me, I'm crawling my way around 1,000 cities, You all stop and stare, I don't need your pity, I'm living my life in this hell. Now I'm crawling away cuz the stress has killed me, I feel like I fell from a 10 story building, Best run and hide before the devil starts forbidding, I'm living my life in this hell, I'm not one for the crowd to see, It's just me, It's just...
Just a little more, come on and satisfy me. Just a little more, come on and terrify me. Just a little more and I'll be done with it. Take my life and then I'll feel okay.
Cut it out of my mouth, Put my tongue on a pole, I won't sing any more, I'm losing control. Cut it out of my mouth, Put my tongue on a pole, Take the air from my lungs, Take the heart from my soul. I'm not one for the crowd to see, It's just me, It's just...
Just a little more, come on and satisfy me. Just a little more, come on and terrify me. Just a little more and I'll be done with it. Take my life and then I'll feel okay. Okay, I'll feel okay. Okay.
Cut it out of my mouth, Put my tongue on a pole, I won't sing any more, I'm losing control. Cut my tears of the sound, The erosion of my soul, I won't sing any more.
I'm creeping my way out so you can see me, I'm crawling my way around 1,000 cities, You all stop and stare, I don't need your pity, I'm living my life in this hell.
Just a little more, come on and satisfy me. Just a little more, come on and terrify me. Just a little more and I'll be done with it. Take my life and then I'll feel okay.

1 comentários:

thais disse...

Eu amo ler seu blog best, é uma das poucas coisa que eu tenho paciencia de ler. rs
posts otimos <3

Postar um comentário